torsdag 24 februari 2011

Hoova - ny myspace - nya låtar på g!

Kompis från förr!



Kommer ni ihåg att jag hyllade en svensk undergroundrappare vid Phonetik? Givetvis inte.

Antingen läste ni inte här på den tiden, eller så har ni rökt bort det minnet. Klockrent.

Hur som helst, hans vapendragare tillika min barndomsvän Magnus "Da-Hoova", håller på att skriva ny musik.

Jag hyllade Phonetikplattan (Survival tactics) jag hade lyssnat på av den enkla anledningen att musiken svänger fett, samt att killen freestylar som en jävla gud. Jag har hört! Killen kan!




Musiken var det dock, som jag förstod det, Magnus som stog för. Jag slog på den för en polare som endast lyssnar på Aeon och Burzum. Killen gick igång som fan på musiken, jag bara log. Kul, eftersom att Hoova var där, och den andra snubben inte hade en aning om att det var hans musik. Det kunde ju ha blivit dålig stämning om han sågat det.




Igår fick jag höra att Hoova skriver nytt, med en än så länge "hemlig" storproducent. Kul som fan! Måste uppmärksammas!

Han har även skaffat en Myspacesida.

Så nu vet ni. Jag håller världen uppdaterad. Vare sig ni vill eller inte.

4 kommentarer:

Anonym sa...

http://radiogirl500.blogspot.com/2011/02/vasterslatt.html

asså, jag kommer aldrig att få mig den där räkmackan..

Fredrik sa...

Epic! :D

Fucking epic!

aaah

Anonym sa...

Den naturliga frågan blir nu. Var i h-vete bor hoova? och varför? och med vem?

:D

Unknown sa...

Hej fredrik jag är en oxå en mycket gammal vän till mange men på något sätt försvann alla musik jag hade med han genom åren finn det möjligt att du har något?