måndag 28 februari 2011

Hatriot - thrash - Steve Souza

Då Exodus kickade sångaren Steve Souza för 666:e gången trodde jag att det skulle gå fort innan något smart band tog upp honom. Killen har en karakteristisk röst som heter duga. Jag är inte alltid helt förtjust i den, men oftast tycker jag att den är skitbra!

Lyssna bara på Testaments Alone ine the dark från First strike, still dedly, och njut! På minner om en bättre Ozzy.

Det gick inte alls snabbt.

Nu har han i alla fall ett nytt band då han böand annat spelar med sin son som trakterar basen.

Jag blev jävligt glad då jag läste det.

Att sedan låten jag hörde hette: Ja, kolla. Jag älskar det. weapons of class destruction. Respekt!

Bandnamnet torde komma från en Exoduslåt, Scar spangled banner, från plattan Tempo of the damned.



Källa: den eminenta bloggen Kim.

Inga kommentarer: