tisdag 22 februari 2011

ok... FYI - rasister eller om ni kallar er sd-äckel: ni är inte välkomna, så obegåvade människor som er har jag inte tid att slösa på. Regel nr 1.

Blev spottad på, underbart nog!



Dagens skönaste läsning: en snubbe spottade på leddaren för sveriges dummaste parti. Hade jag varit där hade jag gjort detsamma. Eller, jag hade helt enkelt tagit reda på något vrak med hepatit och bett om blod, det blodet hade jag hällt över människan som enligt egen utsago väntat hela sitt liv på att få stå i riksdagens talarstol och skylla allt på muslimer.

Åkesson, jag önskar inte dig död - det vore för enkelt - jag önskar att du tvingas leva i det förtryck som du skapar åt andra människor.

Jag har haft besök här av en så obegåvad människa att jag har tvingats till att ta bort kommentarer - inte för att jag gillar att censurera folks åsikter, utan för att den tid som det skulle kräva att besvara alla fårskalliga lögner - för annat kan man inte kalla det då någon spyr ur sig att vi i väst är ockuperade av, de där färgade... eller om det var deras religion... - vi är i vilket fall som helst ockuperade.

Just det... My ass.

Jag kan inte ens uppbåda ilska, det är liksom för dumt.

Nu är det så här: kommer ni med påståenden som att jorden är platt eller att alla muslimer har en dold agenda, då kan ni ta de fantasierna tillbaka till den grotta ni kom ut ifrån. Ni är inte välkomna. Det här är MIN blogg. Jag skriver om saker som är viktiga. Jag MÅSTE skriva. Jag får inte betalt. Mitt enda krav är att ni som skriver här uppfattar verkligheten, inte genom ett LSDrus eller valfri hjäntvätt, utan som den ser ut.

Om ni tror att det är en slump att folk i mellanöstern ogillar oss: har ni funderat på vad anledningen kan vara? Kan det ligga något i att vi slaktat miljontals människor, och sen krävt lydnad... Den slutsattsen får ni fundera på ett tag. Men, kommer ni hit och skriver hittepåblahaa om ockupation av väst, helt utan verklighetsförankring - då tar jag bort era kommentarer. Sån skit är från och med nu ej godkänd.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske borde fler folk spotta mer aktivt...

iloveitloudsthlm sa...

Otroligt bra skrivet

Fredrik sa...

haha Ja. På Åkesson pch han geliker borde alla spotta. Många gånger. 8)

Iloveitloudsthlm: Tack tack. 8) Spotta på valfri sdare från mig.

Anonym sa...

Du kan ju inte vara på riktigt Fredrik? :D Har nog aldrig stött på en så hatisk människa i hela mitt liv.

Fredrik sa...

Då har du aldrig sett dig själv i spegeln. Jag hatar orättvisor. Du hatar... männsikor med fel bakgrund...

ridå.

Anonym sa...

Ehm... Varför skulle jag hata människor av annan bakgrund? Nej, det gör jag absolut inte. Var har du fått det ifrån?

Fredrik sa...

Jag vet inte varför. Det är min fråga. Varför? Varför? Jag får aldrig något svar.

Ohly sa...

Fredrik, vet du vad en PK-rambo är något?

Fredrik sa...

Jag vet inte ens vad pk är. 8)

Det verkar passa in på alla ideologiers motståndare, vilket är praktiskt om man inte har nåt att komma med.

Vad har du att komma med?

Vet du vad jag tycker om människor som ser på då andra såras, hånas eller mördas? Jag tycker att de är usla fegisar. Det gör mig arg. Om det inte gör dig arg... säger det något. Är det pk? Att inte bry sig?

barack sa...

Du bryr dig inte, du fjäskar.
Du är exhibitionist.

Fredrik sa...

Ja. Fjäskar. Det är exakt vad jag gör.

Frågan är bara: för vem?

hahaha XD

Kråkfot sa...

Du fjäskar för etablissemanget.
Hade du levt i nazi-tyskland så hade du varit nazist.
De du tycker synd om är de du har lärt dig att det ska vara synd om, krig är förstås värst när det drabbar icke-vita, det är inte lika synd om vitryssar i din värld t ex.

Fredrik sa...

hahahahahahahahahahahahaha


Sluta knarka!

Du kan inte hantera det. :D

Hade jag levt i nazityskland hade jag blivit internerad. Jag är nämligen jude. Dra åt helvete.

barack sa...

Låt mig se här, du tycker alltså att det är helt okej för folk från mellanöstern att dra alla över en kam?
Sen när mördade jag någon nere i mellanöstern t ex?
Sen kan man ju fråga sig varför du förespråkar ett mångkulturellt Sverige, men inte ett mångkulturellt Irak eller Palestina.
Hycklare är vad du är.

Måste vara jobbigt att gå runt och tycka synd om sig själv som jude hela tiden, men de från mellanöstern hatar judar, det är judarna(dra inte alla över en kam säger du, men jo, det gör vi, eftersom du kallar svenskar för mördare) som ligger mest bakom massmord nere i mellanöstern, med hjälp av USA som slickar Israels röv.

Fredrik sa...

Ehh

Först så hittar du på en massa saker som jag inte har sagt. Vilket du måste göra, eftersom att dina obegåvade resonemg faller annars.

När har jag sagt att jag skulle vara emot etnisk/religiös blandning i Iran eller Irak - eller vilket jävla land som helst? Du tar det från luften givetvis. Led du av syrebrist då du föddes? Det skulle förklara otroligt mycket.

Så du kan ta "hycklandet" och köra upp det i din trånga jävla vårtbeprydda röv.

Så låt mig se: det måste vara jobbigt att gå omkring med en respirator, eftersom att du knappast är tillräkligt begåvad för att andas utan hjälp.

Då jag säger att de som stödjer vansinnig politik som hejar på massmord - som du, eftersom att du verkar vara lagd åt "älska förintelsen" hållet - så menar jag exakt vad jag säger. Det är politiken jag kritiserar. Och de som stödjer den. INTE alla svenskar.

Jag inser att det är en nyans du aldrig kommer att förstå.

Min fråga är: varför bemödar du dig på min blogg? Din infatilt låga begåvning gör att du endast skämmer ut dig med dina korkade åsikter. Varför envisas du? Du har redan bevisat att du inte kan dra en slutsatts om den så skulle sitta i ansiktet på dig.

Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta - inte ens de grekiska tragedierna skulle kunna ha skapat en sådan dåre som du, och de kunde skapa alla dårar man kan tänka sig.

Det här är det sista jag ids svara på. Om du har någon som helst självrespekt: sluta förnedra dig själv med att yttra dina åsikter - de är för dumma.

Dumma jävla idiot. Slingra dig tillbaka till ditt hål.

Barack sa...

"Först så hittar du på en massa saker som jag inte har sagt."
=
"Om ni tror att det är en slump att folk i mellanöstern ogillar oss: har ni funderat på vad anledningen kan vara? Kan det ligga något i att vi slaktat miljontals människor, och sen krävt lydnad..."

Visst stödjer SD massmord, massmorden som terrorregimen Israel utför.

Fredrik sa...

Det handlar fortfarande om politik, ditt jävla våp. Men att tänka är inte din grej.

Det där var din sista kommentar här. Bye bye!