onsdag 12 januari 2011

mr Carptenter på g igen

Snickarn



Det var väldigt länge sedan jag såg en ny film av John Caprenter, mannen bakom kultrullar som The thing (som snart får en preq), In the mouth of madness, som jag skrivit om här, Flykten från New York (som garanterat håller på att spelas in på nytt -det är en lågoddsare) samt Prince of darkness och en del mindra bra filmer (ghosts of mars, Flykten från LA och så vidare). Den såg jag för övrigt på det där gigantiska cd-formatet som alla trodde skulle slå ut videon. Kommer ni ihåg? Man var tvungen att vända på filmen, som en vinyl. På tal om kult! Vända på saker ftw!



Jag vet inte det här kommer att bli bra. Med tanke på alla snygga tjejer tror jag att det inte kommer att bli bra. Folk döljer oftast dumheter i snygg förpakning. Så är det. Det är er det är fel på, inte mig. Men, det kan bli bra! Även snygga tjejer har varit med i bra filmer. Så är det!

Inga kommentarer: