söndag 23 januari 2011

Lördag med sprit = en massa konstigheter, samt ett hot

Då var det söndag.

Dagen efter lördag.

En lustig lördag blev det. Jag hade besökt från min mor, men hamnade på spritfest med gamla bandet Goatsodomizer. Där fick jag höra att Ghostbassisten var arg på mig för att jag skrivit om dem. På internet. Det finns de som tror att jag bryr mig... Jag säger bara en sak till den snubben: grattis till faderskapet! Och det menar jag. Ingen resa är så intensiv, om man tar det ansvar man bör ta. Grattis! Angående era identiteter: ingen bryr sig.



Getterna. Då jag var med. Vilket gäng!

Hemliga namn. Vad fan, är det en serietidning jag lever i?

Men jag måste tillägga att jag tycker att all form av religion, ALL FORM, kan ta sig i röven med herpessmittade dildos. Satanismen som filosofi är inget annat är förtäckt fascism. Våga vädra sådana åsikter framför mitt ansikte… Satanismen som religion är skapat av präster och munkar för ca: 1000 år sedan, för att skrämma folk till tro. Köper man det är det lika bra att skjuta sig själv i ansiktet.

Festen var annars kul. Vi snackade igenom mitt uttåg ur Goatsodomizer, och var allmänt ärliga. Sånt kan inte värderas nog, ärlighet är väldigt sällsynt idag. Ärlighet missbrukas av människor (som min förra chef) som inte kan ta sitt ansvar. Är man ärlig och den människa du pratar med är beräknande förvandlas livet helt plötsligt till en rättegång där allt du säger kan och kommer att vändas mot dig – ni som håller på med sånt, skjut er i ansiktet. Ni ser till att världen förljugs.



Eliza Dushku. Eliza är hon i mitten. Har även varit med i Buffy, och nej, jag har inte lärt mig att gilla den serien. Jag försöker fortfarande. Men jag kommer att ge upp om jag inte fastnar snart... Allt som Whedon gjorde var inte bra.



Musiken som avnjöts var först och främst Goatsodomizers nya inspelning. Det ska bli en skiva tror jag, jag är inte helt säker. Det var kul att höra låtarna inspelade. Sen såg vi på Hipp hipp, och jag fick skratta oavbrutet i 30 min. Hipp hipp är det roligaste som går på tv. Konkurrensen är förvisso inte särskilt hård. Jag kommer bara på en till serie jag skrattar med: Big bang theory, humor i min smak. Nördigt och härligt! Sen har både Summer Glau, och Eliza Dushku varit med där. I love it! Summer mer än Duhsku, men Firefly är episkt, Doolhouse var bara jävligt bra, men inte Fireflybra. Typ. Sluta skjuta folk i ansiktet!

Jag återkommer om Dollhouse.

Nu är jag inte så bakis som jag brukar vara. Jag har alltså lärt mig att jag inte tål öl, jag måste hålla mig till vit sprit. Dags att börja skjuta igen…

Jag kan inte dricka öl... Tragedi!

3 kommentarer:

Anonym sa...

En insparkad dörr, en djup suck, en gäspning och: ingt mer. Skriv ett Svarstal på det som nämns på Nimas blogg istället...blev nyfiken på dig eftersom du verkar reta gallfeber på hella posset där.

Simsalablunder sa...

Nimas blogg är ett hangaround för clowner med blå och gröna näsor. Nima själv är något så unikt som en genuin nolla.

Fredrik sa...

Vad? Har jag skylldigheter att uppfylla mot dig eller någon annan som jag inte är släkt med? Nej just det.

Om jag behöver försvara något är det bevis på att jag inte behöver försvara något; jag har alltid varit tydlig med vad jag tycker. Jag har alltid ogillat Dilsa - jag kan inte tänka mig att de vågar hitta på något annat att bråka om - för att hon är en idiot. Ska jag försvara det? Ja. Försvar försvar. Varsegod.

Hur som haver, vill någon mig nåt, här är jag.

Folk gillar inte då man visar dem från sin fulaste sida. Det smärtar dem. Dilsa är en rasist, det får folk att haja till - det finns människor som tror att endast vita får vara rasister, medan vi som lyssnar på människor inser att det är IDIOTER som är rasister, det har inte något med hudfärg att göra.

Men skylldigheter har jag bara mot de jag väljer att ha skylldigheter mot.

Ska jag har skylldigheter kräver jag att de svarar på ALLT jag har skrivit, inte bara undviker de brännande frågorna, för att hoppa på skitsaker. Politiker ftw. Jag ser vars de över i alla fall.

men nej, jag är lika mycket skylldig dig ett svar som jag är skylldig gud ett svar, och hey, gud finns inte.

En annan sanning är att Israels politik är frultasvärd, det brukar jag ofta lägga till på den sidan. Eftersom att det är sant.