lördag 27 november 2010

Mina scenkläder kallades en fullskalig attack mot den goda smaken, och det var sant!


Dagens bild. På mig och Adde.


En gång i tiden skulle jag klä upp mig. Det fick jag läsa i tidningen. Tack Euler!

Kan man inte skratta med oss får man skratta åt oss. Jag bryr mig inte. Så länge du skrattar.

Skratta! Jag bjuder i alla fall inte tonåringar på ansiktbehandlingar. Kissie... Kan ingen bara binda fast henne och säga: sluta skriv på Internet? Hon förstör människor. Men förklaringen kom i kommentatorsfältet.

Blondinbella har kommit fram till att det mesta hon skrev om var ytligt. Näääääääääääääää Säger du det? Skjut dig i ansiktet. Jag lovar, det är inte botemedlet mot cancer vi blir av med.

Säger någon: men tänk på alla som gillar det som de gör, säger jag: men tänk på alla människor som tror att man måste sälja sitt barnsliga utseende om skall komma någonstans... Tänk på dessas människor som tror att en plåtat fest är viktigt... Tänk på de som ser upp till dessa kossor. Ni kommer att förgöra världen med eran idioti.

Nej. Nu måste jag titta på mig själv i spandex igen. Och skratta. Annars tar jag livet av... mig?

17 kommentarer:

Wonder Warthog sa...

Kissie går på samma skola/klass som min grabb, distansgymnasium för diagnoser. Förklarar en hel del?

Fredrik sa...

öööh

Det förklarar ju allt. Diagnoser har förvisso alla runt omkring mig, men få är så dumma som hon...

Woddsmanfred sa...

Ha ha, så mycket sanning i ett å samma inlägg :)

Wonder Warthog sa...

Jo förvisso, men hennes diagnos måste vara nåt speciellt..... ADHD är ju brett! Ful och fet är hon också säger grabben, fotona i hennes blogg är retuscherade...Ahh vad härligt att få vara elak!

Anonym sa...

Emman sa så här: Jag hade metallblå spandexbyxor när jag var aerobixinstruktör hemma i Nördis också. Jag tyckte även att jag var SNYGGGGGGGG i dom. Såaatteeehhh...såg även att mmetallicspandex finns att köpa på hennesåmauritz nuförtin också. Allt klär den skönhet å därmed basta.Skål!

Anonym sa...

Är det fransar på den där....erhmm...kavaj/jackan?? Hahahaha...

Borde vara en särskola som Kissie går på. Så där dum blir man inte av neurospykatriska bekymmer. Kanske har hon en personlighetsstörining, någon slags empatibrist verkar hon ha.

Stones sa...

Underbart, du får dela med dig om fler bilder från den gamla goa tiden.

Varken Kissie eller Blondinbella är något som intresserar mig så jag har ingen susning om vad som skrivs eller sägs.

Anne sa...

Nämen så söööööt du var :)

Fredrik sa...

Skogsmannen: Så mycket FLESTAVAD sanning. :D haha

Vårtan: Alltså, jag har en dotter, jag känner att jag måste göra nåt innan hon är gammal nog. Sen måste man vara lite smygelak ibland. Eller smygelak... Här ska man ju för fan ta till med hårdhandskar. Zytomierska är ett annat hatobjekt. Kill your self.

Emma: hahahahahaha Jag älskar det! Jag tycker att du ska börja använda de brallorna på regelbunden basis. 8) hihi haha hoho Att du var snygg i dem fattar ju ett lik. ;D

Radion: japp! Fransar is the shit! Jag hade lånat den av sångaren i Nocturnal Rites. :D

Kisse borde bindas och pryglas.

Jag vill nog se en prrfilm med hon och blondinbella. :D Jag skylle kaskadspy, men jag skulle älska det.

Stones: Jag vet inte om jag vågar. :D

Du kan dessutom lita på att det som säger passar. Tyvärr.

Anne: Inga folkpartister i min blogg. ;)

Sen var jag ju tvungen att sluta tänka på den där runkbullen. Då kan man kik på mig i spandex. haha

Seriöst... Det såg ut som sperma. Feline håller med! 8)

Anonym sa...

Zytromeirska är fan värst, helt i klass med hennes man. Och han är är värre än Kissie o blondinbella.

jöjj sa...

var det då ni körde schools out? eller nä det var då asa var med? eller både adde och asa. svinbra band var ni. med er skulle jag spela.

VK sucks!

:D

jöjj sa...

krullhåret var åxå med nån gång! yngwie, men naaaehh dudes.... jag står över sådant här, pundare.

looser.

:)

Fredrik sa...

Joey: Japp. Det var det året vi körde schools out. Jag tror förvisso att vi körde de låtarna båda åren. Magnus var med andra året. Det var en kort men trevlig tradition. :D

I annat har du fel. Om allt. Typ 8)

Radion: Japp. Hon borde skjutas. Tillsammans med hennes sneknullade och dåliga ursäkt till karl borde de... alltså, de har barn. Men i övrigt: die!

Herral de Santina sa...

Skrev jag så? Ja, då var det väl så!

Fredrik sa...

Det finns bildbevis 8) Som du ser.

Men du har nog rätt om årtal, jag har dålig koll själv. Jag brukar försöka komma ihåg vad jag lyssnade på för musik, men nu är det så pass länge sen att jag måste räkna efter gamla flammor. tja, 8)

Hur som helst var det kul. Det var något om ett hpn mot synnerven, och du var ju rätt ute på den också. :D

Tankesmedjan Det sovande folket och Den konspiratoriske lille mannnen sa...

Nä tackar vet jag lusekofte och fluga! Randig kavaj går också bra. Ska jag vara helt ärlig så tycker jag du ser helt ok ut i den utstyrseln. Eller som Hasse Alfredsson sa: vi spelar musik för faen!

Fredrik sa...

hahaha Det är... eller var mest för att vi ville bjuda på oss själva. Just då var det nog det minst trendiga man kunde göra, att klä sig som på 80-talet. :D Det kom just efter den där sommaren. Men det var nog mer tack vara Hammerfall än mig. höhö