fredag 12 november 2010

aaah Jag blev utmanad...

Så då ska den däringa illegala, immorala förtjockande snubben få svar på skrift.

4 tv-program jag brukar/brukade se (följde slaviskt):

1 The wire.
2 First wave.
3 Family Guy.
4 Dollhouse, tills jag köpte dvdn.

4 saker jag har gjort idag:

1 Gjort frukost till familjen.
2 Tagit dottern till dagis.
3 Svurit över min hälar som ser ut som blodiga klumpar med sprickor...
4 Läst och svarat på en kommentar om climategate som krävde lite eftertanke. Nymodernismen FTW!

4 saker jag längtar efter:

1 En naken sambo.
2 Att dottern ska komma hem.
3 Att få spela musik med hela bandet. Det verkar vara svårt... Vi måste skaffa medlemmar. Och utrustning. Och skivkontrakt, igen. aaah
4 En ny, röd, regering.

4 saker på önskelistan:

1 En fungerande gitarr.
2 En fungerande dator.
3 En möbel till mina böcker. Och kanske ett till rum att ha den möbeln i...
4 En möbel till min cd-skivor.

4 saker jag avskyr:

1 Människor som utnyttjar andra för egen vinnings skull.
2 Borgerlig politik - vilket faller sig naturligt med tanke på ovanstående kommentar!
3 Byråkrati som påminner om Kafka-artad dårskap - typ de nya reglerna om a-kassa och sjukförsäkringarna.
4 Då människor ljuger, och de vet att jag vet att de ljuger.

Helt otroligt.

Det kommer garanterat mera.