fredag 12 november 2010

En hyllning till medodiös, smörig och menlös - men helt underbar pop: Belinda Carlisle


Jag vet varför den här bilden hamnade på nätet. Av samma anledning hamnade den här. Bröst!


Just det. Idag står jag naken framför er. Men jag har ingen skam i min kropp. Så ni skrattar åt fel håll. Dessutom är jag farligare än dig.

Belinda!

Hitten.




Här live...



En annan favorit





Mer låtar...





Äh. Det finns fler bra låtar av denna amazon. Ni får leta själv. Jag ska leta efter en "best of".

Fredag. Lev!

8 kommentarer:

Stones sa...

Hon är fin hon

Anonym sa...

Hon kändes så rödhårig, så rättfram och så RÄTT...

Fredrik sa...

Jodå. Och hon gjorde några bra låtar. 8)

Dagens låt kommer senare. Idag blir det svensk. Europdoftande och fantastiskt. Från skivan Best in show. Jag väljer hitten, men jag säger inget, du vet redan. ;)

Fredrik sa...

Radion: Japp. Han var en stor artist för mig då jag var ca: 10 och on-going... Kan man säga så? Hon var bra i alla fall.

jöjj sa...

jag gillar a place on earth!

Fredrik sa...

Jag med. :D Synd att vi inte har det.

Allamagoosalum sa...

Konstigt, jag minns inte att hon hade såna däringa stora bröst. Jag brukar ju minnas sånt. Ibland är det det enda jag kommer ihåg. Och ibland det enda jag tänker på.

Fredrik sa...

mr 666: Jag vet vad du säger- jag är likadan. Jag är fan inte helt säker på att det är hon... Måste vara trickfilmat. Bra bröst i alla fall.