tisdag 9 november 2010

Disorge


Gjord av Mannberg, Nocturnal Rites. Det var innan Jens Rydén började göra alla logos i Umeå.

Jag hittade en myspacesida med mitt gamla dödsmetalband Disorge. I alla fall två låtar var jag med och spelade in på den där playlisten.

Mourning hymn, som av okänd anledning blivit omdöpt till Ball of wizdome... Fråga mig inte.
Samt Soon the night shall fall.

Bra skit än idag, om jag får säga min mening.

Jag ska återkomma med ett episkt inlägg om bandet efter att jag leta fram foton och sån skit. Demosarna vet jag inte om jag kan lägga ut, men jag ska prova. Death on!

2 kommentarer:

jöjj sa...

dom gjorde en kanonspelning, lät mkt bättre än då det begav sig, men det vore ju konstigt om folk inte blev bättre på att spela så länge man fortsätter.

Fredrik sa...

haha Vi var kung då det begav sig! Hyllningen till mig? Vad blev det av den? Jag är fortfarande upprörd. Jag skyller allt _ALLT_ på möken. 8)

Vad spelade de för låtar?