söndag 19 september 2010

Sista chansen nu!

Idag gäller det. Rösta! Har ni redan röstat är det bra, har ni förtidsröstat på högern gå det att ändra sig. Det är enda sättet att få ändra sin röst, faktiskt.



Politiken har vi väl koll på? Även om det finns de som tror att bara för att m har bytt retorik så har de skaffat ny politik. Det är inte så. Skatter sänks fortfarande för de som har mest i högersverige.



En del säger att, jag gillar inte Mona. Det gör inte jag heller. Alternativen är dock sämre. Ingen på högersidan är ens nämnvärd, Björklund, den gamle arméräven. Maud, tillåt mig asgarva. Hägglund, overkligare människa får man leta efter. Furiren vet folk vad jag tycker om, falskare människa får man leta efter. Men ändock, det är inte personen man röstar på, det är politiken. Och S-politik är större än Mona.



Jag hörde att ung-vänster hade lurat en moderat att säga lite om deras planer inför nästa eventuella mandatperiod. LAS ryker. Så snacket om den svenska modellen och hur man ska försvara den, det är som sagt bara snack.



Använd nu hjärnan, med hjärnan kan man inse att den mest hjärtvänliga, mest humanistiska och ansvarstagande politik finns åt vänster. Rösta V.



Snacket om att rösta med hjärnan eller hjärtat är så dumt så att det inte finns. Ingen med hjärna undgår att se igenom högerns skitsnack. Skitsnack som: enskilda fall... Det finns ju ett par tusen av dem... Inga fler klamydiabrev!



Ta erat medborgerliga ansvar! Rösta regeringen till soptippen. Röstar ni på SD ska jag leta upp er och vriga örat av er, era rasistiska och egoistiska idioter. Men det gör ni givetvis inte. Eftersom att ni kan tänka.

Inga kommentarer: