torsdag 9 september 2010

Jag och nätet

Alla egosurfar. Även jag. Jag skulle leta reda på en rolig bild på mig, men insåg än en gång att om man söker på mig hittar man bara bilder på Naglfar. Jag var med i bandet innan de hette Naglfar, det är liksom inget att hänga i julgranen. Jag blev kickad eftersom att jag tyckte musiken var dålig och inte orkade engagera mig, jag hade tre andra viktigare och bättre band (Disorge och Oberon (nu Auberon) samt ett namnlöst heavy metalband) att ägna mig åt. Ändå är det bara Naglfar man får läsa om då man söker på mitt namn.

Man kan även se de band jag varit med i på metal archives. Bewitched. Vad fan... Jag har aldrig ens varit i närheten av att vara med i det bandet. Jag var med i Guillotine, på en repning. Gills det? Det är i alla fall officiellt Vem fan kände till det och spred det vidare? Läskigt.

aja. Förlåt, jag slösade med er tid. Detta är fan inte ens ett i-landsproblem.

Men en bild hittade jag. Jag ser arg ut, lite som en gris.



mr Fredrik Degerström

6 kommentarer:

jöjj sa...

jag skulle vilja rita dit fladdermusvingar på ryggen. då skulle du se ut som en fladdermus.

:D

jöjj sa...

http://www.bioresurs.uu.se/myller/skog/skog_bild/nordisk_fladdermus.jpg

jöjj sa...

eller en gargoyle, för att vara mer specifik.

Anonym sa...

Emzan sa: Söker man på mig så får man fram en bystig blondin som poserar nästan naken..men det får man inte säga. Folk (män) blir till sig och försöker ringa henne men kommer till mig istället.

Fredrik sa...

Jag blir helt till mig! Jag ringer mamma. 8)

Jöjj, det var en medioker spelning, men det blev bättre. Det var comeback-gigget va? Jävla beast...

Mennn vi blev ju rätt bäst. 8)

Emm: Jag längtar tills jag får en modell vid namn fredrik de... SNacka om bloggträffarantal, jag skull kunna skriv kontrakt med... med,,,, fan. 8)

jöjj sa...

hmm. kanske comebackn, iaf i studion är jag ganska säker på. :)