torsdag 21 oktober 2010

Inredning för vinyler

En av skribenterna bakom eminenta bloggen ”tune of the day”, har kritiserat min slöhet att få igång vinylspelaren här hemma. Jag är inte snabb, men jag får saker gjort. Efter ett tag. Ibland ett väldigt långt tag.

Idag kommer resterande vinyler hem, vilket känns overkligt, så jag kommer att kika igenom dem ett par dagar. Nu är i alla fall möbeln som skiten ska stå i på platts. Katten, Stöjvart, la genast beslag på bästa stället i den från Ikea inhandlade – förmodligen slavtillverkade – hyllan expedit.



Stöj, Låna aldrig ut pengar åt den här katten. Han är skylldig mig pengar. Jag kommer aldrig att få tillbaka dem.


Mer inredning än så får ni inte från mig. Någonsin. Om jag inte kommer på ett bra sätt att förvara cd-skivorna på. Jag visade ett förslag för naglelackspundaren som födde min dotter, som jag fick då jag ställde frågan om hur man skulle lösa den förvaringen – jag kan väl säga att jag sällan har blivit så stoppad och nekad och hindrad. Hon är fin, tjejen min!

Jag kanske måste tillägga att jag inte fått igång vinylspelaren, jag har bara fått ordning på vinylsamlingen.

np: Death Angel: Relentless revolution

7 kommentarer:

Wonder Warthog sa...

Jag gav bort hela min vinylsamling - inklusive svarven - till min dotter- Badabing badabom så var vinyl förvaringsproblemet ur vägen. Saknar inte ens skivorna... *snyft.snörvel*

Fredrik sa...

Inklusive svarven? 8) Fan en svarv, kan man ha en sådan hemma? Då kan man ju göra egna möbler. Snygga. Eller så gör man som jag: bara brännbolsträn!

Jag är mer hemma på att snida kåsor. höhö

Stones sa...

Hehe bra att du har fått ordning på inredningen...men du börjar ju i fel ände, fixa spelaren först jue!!!

Fredrik sa...

Jo. Men jag tror att vi kommer att bli klara nu då jag faktiskt har all bra musik hemma. Inge fler ursäkter.

Nu är det bara böckerna och cdskivorna som ska upp. hehe

jöjj sa...

Ah, SHIT, som man säger i replokalsbunkern.... han ser fan farligt ut alltså..

jöjj sa...

Frågan egentligen är;

vad FAN HÄNDE MED SNYLTIS?!?!?

;D

Fredrik sa...

Snyltis. 8) Den gamle snultaren. Jag tror att han går omkring på Ålidhemsk och hälsar på folk som behöver någon att mat.

Han var kingen! haha Jag gillar hans oblyga sätt.