onsdag 20 oktober 2010

En ny laserman

Det är någon hjärnbefriad människa som skjuter människor som inte ser ariska ut.

Media rapporterar.

Det hände en gång tidigare. Likheter med den tiden? Rasister i regeringen, samt ett extremrasistiskt parti i form av Ny demokrati då, SD nu.

Slump?

Knappast va?

Debatten är sinnessjuk. De som kämpar för rättvisa och jämlikhet blir kallade extremister av makten, de som vill splittra familjer och förstöra möjligheten för människor som inte har spikar på armbågarna väljs att leda oss.

Man skulle kunna önska att vi kunde lära oss av historien. Rasism är vidrigt.

Jag blir fan jävligt arg. Igen.

4 kommentarer:

Tankesmedjan Det sovande folket och Den konspiratoriske lille mannnen sa...

Lasermannen sitter väl fortfarande inne eller? Du har alldeles rätt i att det finns klara och tydliga paralleller!

Fredrik sa...

Jag tror det. Jag har ingen aning. Får googla... Han sitter inne på livstid enligt wikipedia. VIlket känns bra. 8)

Det kan givetvis vara en slump. Men det är ganska mycket som är likt. Om vi skall tro på Ockhams knivar. Vi tror på dem idag.

jöjj sa...

jag tryckte bara för att, har nån tryckt på "nejdu?"

KANSKE ÄR JAG SD!


eller så är jag med i Simm-SM.

med spigg.

FAAAEN. Det är torsdagmorgon nu snart. FAAJN. (not)

öh

harj

Fredrik sa...

Jag vet inte. Jag tror att de flesta tryck kommer från mig. 8) hehe Om hundra läsare till kanske jag slipper. hahaha

fuck me jebus