onsdag 14 april 2010

En ny Lovecraftbok!

Jag brukar kolla in Marmeladkungens blogg. Bloggen är bra och han skriver oftast om sådan litteratur jag uppskattar. Förra veckan försökte jag uppmärksamma att han säljer en massa bra böcker till hutlöst låga priser.

Igår medelade marmeladbloggen att en ny bok av Howard Phillips Lovecraft är på väg. Den innehåller bland annat ett efterord av Martin Andresson, mannen som rättar mig i alla blogginlägg om den gudabenådade författaren.

Ett måste med andra ord!

Alastor ger ut boken.

5 kommentarer:

bella sa...

godmorgon! Jag följer dig på bloglovin så följ gärna mig, ha en bra dag! kram

Anonym sa...

ändå gott med marmelad..!

Fredrik sa...

Jaaaa

St Dalfour. Om det nu stavas så. Mycket god marmelad. Jag gillar både fyra frukter och grantäpple som satan. 8)

Du har två svar att ge. Se till att komma på vad och vars. ;)

bella, ok. Jag känner mig viktig! Lycka!

Fredrik F. G. Granlund sa...

Tack för de vänliga orden, Fredrik. Lägg också märke till att jag varit med om utformningen av denna bok från början.

Och gällande min bokförsäljning (rean) lovar jag att inte göra er besvikna - mina priser ligger ungefär 50 procent eller mer under priserna som rådande antikvariat på Internet har.

Och jag lägger hela tiden till mer litteratur. Senast idag. Återstår mängder. Så kika. Köp. Lek. Kommentera. Älska. Hata. Ät marmelad eller läs marmelad.

Fredrik sa...

Så lite så. Vänlighet är gratis, lite som dina böcker. 8) Jag har för övrigt snart gjort klart en ny beställning. Nu har jag spanat in Barker, LeGuin och lite blandad kompott.

Är det dina böcker eller har du köpt/fått dem av någon? Det är ju mycket titlar.

Jag får ångest om man säljer saker JAG samlar på. Skivor, böcker och serier. Jag är en ganska blödig och tjock man. 8)