torsdag 8 april 2010

En BRA bokrea!

Bokrea!

Jag fick lite böcker i brevlådan igår. Mycket trevligt! Det var bland annat Isaac Asimovs Nemisis och Sam J. Lundwalls Fängelsestaden. Två mycket bra böcker, jag kommer att skriva mer utförande om båda böckerna vid tillfälle.




Just nu ska jag dock bara rekommendera er alla som är sugen på lite nya begagnade böcker, att kolla in på Marmeladkungens blogg. Han har någon slags utrensning och det var där jag fann dessa guldklimpar. Jag köpade även en bok av James Herbert, en författare som jag alltid blandar ihop med Peter James. Jag vet inte varför. Men det var ett tag sedan jag läste hans skräck, han kanske har utvecklats mot Barker, och då är jag nöjd.

4 kommentarer:

Anonym sa...

koolt. jag hittar fan aldrig böckerna jag vill ha i umeå.

/jöjjo

Fredrik sa...

H-ström, kompis!

Jag har ställt många frågor åt dig nu. 8) I tusen trådar, de flesta oviktiga, alla oumbärliga.

Jag rekomenderar boken: the thief of always, av Clive Barker. Jag såg att den fanns där. FBK gillade den. 8)

bara en sådan sak 8)

Fredrik F. G. Granlund sa...

Jag kan säga som så att det är en enormt stor bokrea! Jag lägger till böcker varje dag, och nu kommer även böcker från 1600-tal in i bilden, samt 1700-tal och 1800 tal, och allt möjligt. Jag är själv helt ställd. Och jag får typ två beställningar per dag, så jag uppskattar verkligen att du uppmärksammar denna min bokrea. Job: en elak komedi är lagd på brevlådan och du har den mot portokostnad på måndag, senast på tisdag.

Men för allt i världen - håll utkik på Marmeladkungen,samt på bokbörsen, på hemsidan där, för jag får för närvarande bortåt två beställningar per dag, vilket ändå måste anses vara bra : Skriver dessutom ett nytt blogginlägg om detta, och rekommenderar detta blogginlägg - uppmärksammar att du uppmärksammat mig.

Kärlek!

F. G.

Fredrik sa...

hehe

Ja, jag har hittat fler böcker jag vill ha. 8)

Det här kommer att bli skitbra!