torsdag 3 november 2011

seriously. Hare bra!

Auberon har bokat studiotid. Bara en sådan sak.

I slutet av Januari stegar vi in i studio... nånting. Tillsammans med I Condemns trummis Markus.

Vi ska spela in minst sex låtar, men förmodligen sju. Vi börjar med trummorna.

Fy fan vad bra det ska bli.

Joy skickade just två av de nya låtarna, omjoyjade. Fantastiska. Vilket geni!

Det får mig att inse att jag fungerar så jävla mycket bättre med någon som kan fylla ut mina ideér, färga dem, om man så vill. Jag omger mig nästan bara med sådana människor. Jag har tur!

Vansinnet kan börja...

En gammal låt.

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fredrik sa...

Jajjebos. Seriously, det är metal! :D

jöjj sa...

vi måste lägga på ett kol och köra de resterande 4 låtarna igenom joyapp!

:D