fredag 4 november 2011

I am venom

Det finns inte ett enda band i det här landet som vågar ta plats. Förutom Auberon.



I am venom. Ja. Visst fan är jag det.

Hela landet rasar. Sa han Venom? Det betyder ju GIFT! Han är giftig.

Japp. Jag är giftig. Så passa sig.

Ändå helt underbart att vi kommit så pass långt att jag har tre låtar på datorn med Auberon, som är inspelade i år. ÄNTLIGEN!

Ett par snabba frågor till gitarristen...

Nu då ni faktiskt bokat tid i studion kanske man kommer att få lite mer uppdateringar om bandet?

-Jorå. Jag ska skriva skiten ur detta vansinne.

Ok. Kort svar... Hur går det till då ni skriver musik?

-Tidigare var det jag och Morgan som flummade ihop musiken. Det samarbetet dog då Morgan blev rockstjärna i Naglfar. Med de som skriver musik till bandet nu för tiden, har inga regler. Oftast är det en liten idé som vi senare utvecklar tillsammans. Är det bra ska det vara med. Är det dåligt, då gör vi om det. Eller så gör vi nåt annat. En smörgås till exempel.

Och de nya låtarna? Hur skiljer de sig från ert tidigare material?

-Jo. Det är hårdare. Mycket hårdare. Man hör att det är samma band. Men det är mycket hårdare. Som sagt.

-Var det något mer?

Nej. Tack för frågestunden.

-Ok. Du är välkommen.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fredrik sa...

Då du säger det blir det jävligt bra! :D