onsdag 18 augusti 2010

Ny etikett, intervju

Jag håller på att försöka fixa till lite i ett par gamla inlägg med intervjuer.



Jag börjar med favoritbandet Testament. Den är väl tio år gammal vid det här laget, men kul läsning är det.

Det kommer lite nya intervjuer även, men de lär ni märka. Min Ayreonintervju har piffas till lite. Mina språkliga brister skiter jag i att rätta, kan ni inte läsa det, förstår ni ändå inte detta.




NP Beautifull mourning. Fuck you all! (Machine Head, the blackening)

2 kommentarer:

jörgen sa...

jag gillar det om att vengeance sångarn våldtog tjejjer på scenen. och att han typ inte läst en endaste bok.

hans nya Guilt machine är riktigt bra förresten!

Fredrik sa...

Hur låter det? Jag tror att jag har missat en Ayreonplatta... Måste undersöka. 8) Jag kan ha den. Jag kan inte ha den. Kan jag ha den? Köpte jag den till och med i Robban? Eller var det den däringa star one? Jag har ingen koll. Jobiggt. Måste kolla. Jag älskar fan hans musik. Tack vara honom har jag numera även upptäkt Opeth. Skivan Ghost reveries är kanon. 8)