söndag 15 augusti 2010

Smaka på den!


Kreti och pleti i detta land är helt obekant med norges bästa bak... verk.

I ofrivillig okunskap går människor omkring och har inte smakat.

Ni vet inte vad ni har missat.

För ni har förts bakom ljuset.

Nu är det slut med det. Jag skall starta en kampanj för att lyfta Lefsan till den platts den förtjänar, till tronen av bak... verk.

Just denna Lefsa har någon dåre besudlat med choklad. Det är enklare än så att få den perfekta smaken, det krävs bara vatten, smör, socker och kanel. Den som snålar med ingridieserna kommer att ångra sig. Man snålar inte på Lefsa.

Jag är ateist, men ett budord har jag: Du skall icket snåla på en Lefsa.

På något sätt ska jag introducera Lefsan i sverige. Den kommer att bli större än Jesus, Darin och Idol tillsammans. Kanske kommer högern att komma ihåg att de varit människor och så inleds en era av fred, välstånd och samhörighet.

LEFSAN!

2 kommentarer:

Anonym sa...

man hör ju på namnet hur gott det borde va. slafsa i sig en läfsa. bah

Fredrik sa...

När du säger det sådär blir jag be-stört.

Fick du inte smaka då du var här?

Nästa gång mannen! 8)