lördag 7 maj 2011

Något nytt

Lördag. Frågor på den?

Just det.

Jag skriver, för första gången någonsin, ett blogginlägg från en benisnmack. Eller... en mack. Mac. Från en macintosh.

Det enda problem med det är att jag inte har en aning om hur nåt fungerar. Jag kan alltså inte kopiera text. Eller, jo det kan jag, men ändå... Men jag kan inte stjäla bilder från andra bloggar. Jag vet inte hur man sparar ner saker. Jag vet ta mig fan ingenting. Men det ger sig med tiden.

Jag hade velat hylla Marmeladkungen, eftersom att han skickade iväg min beställning så att jag fick mina böcker på födelsedagen. Och vilka böcker sen...

Jag hade velat påpeka, angående ubåtshysterin, att vi har en minister som ägnade hela 80-talet åt att rasa mot sossarna på grund av ubåter, som visade sig vara uttrar. Obil(t)dad jävel det där. Fast det kunde jag ju påpeka.

... och för er, som likt mig, väntar på vad Jämte ska skriva som svar på söndagens gråtkrönika av messias (jag alltså). Det framgår ju i kommentarfältet att han ska kommentare. Det vore ju skitkul! Men, jag känner mig våldtagen. Ska jag vara tvungen att sitta och vänta? Det är inte underligt att folk tar till droger.

Jöjj, den gamle dåren, han ska till Örebro och titta på Gamma Ray. Det hade jag velat hänga med på. Jag ska göra en intervju med honom angående fas3. Sen skall jag kontemplera över våldet mot de som inte har det lika bra som kungen. Allt våld alltså.

Så. Det var första gången för mig. Hur var det för dig?

En video på den repliken:

Inga kommentarer: