lördag 21 maj 2011

Lördag. Vad hade den här veckan i sin framstjärt då?

Ingenting nytt. Borgare fortsätter med sin vansinniga retorik som går ut på att alla reformer är oansvariga och ej ekonomiskt försvarbara. Att deras egna reformer kastar pengar på fundamentala kapitalister som vill suga kvalitén ur vård och skola behöver man inte ta med i det resonemanget. Idioti FTW!

Jaha. Sen då? Inget kul på musikfronten. Jag har fått reda på vem som ska fylla upp klaviaturspelandet i Opeth. Det är dock hemligt, och då jag blir ombedd om att hålla käften, då hålls den. Tipps till Ghost...

Visste ni att jag har retat upp, inte bara en massa tankesmedjors mentalt retarderade under och överpräster? Jag retar även upp musiker, med att inte slicka dem i röven. Jag är mållös. Som vanligt. Men jag gillar det. Det innebär att det finns hopp även där. De som slickar röv kommer med tiden att upptäcka hur gott bajs egentligen är. Jag gillar det då rakt inte.

Jag är övertygad om att det är borgare som anmärker på min hårda och brutala attityd. Jag förstår att man fruktar mina åsikter, de kan rämna berg. Eller? Låt mig plantera ett tankefrö hos er, för att citera Bill Hicks: ta livet av er.

Ja. Jag ser fram emot nya Opeth. Jag ser fram emot att i lugn och ro lyssna på senaste In Flames, Hammerfall, Morbid Angel... Det har inte kommit många skivor i år som jag känt mig manad att lyssna på. Men just dessa skivor är jag nyfiken på.

Över och ut.

6 kommentarer:

Tankesmedjan Det sovande folket och Den konspiratoriske lille mannnen sa...

Jag tror att de "blåa" retar sig på dig för att du har en positiva egenskaper som kommer fram här på webben. Även politiskt ointresserade och tveksamma gillar det du skriver. Det gör dig faktiskt farlig för borgerligheten.


Vill du höra när Landsfadern tar mig (och oss alla) hårt bakifrån? Kolla då in min sida!

Fredrik sa...

Jag ska kika. Jag har inte hunnit, men jag har sett att du skrivit. Jobbet tar all tid från mig. 8)

Tack för vänliga ord! Nu ska jag vara generad ett tag. :D

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fredrik sa...

Jag skrev först fitta, men ändrade mig. 8) Jag ger mig själv plus för den. :D

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fredrik sa...

Alla trivs med fitta! :D