fredag 24 december 2010

Tänkte bara passa på att konstatera att Yngwie har släppt en skiva lagon till min julatfon

Julafton, en dag för lefsor!



Och den har jag nu lyssnat på.

Samtidigt läser jag en bok, Släktet, av Chuck Hogan (vilket jävla namn!) och Guillermo del Toro som kom lagon till denna dag. Jag har hunnit med halva, fan vad spännande den är! I like it!

Jag passar även på att säga tack till alla som visat vänlighet och värme på den här arga bloggen. Ni vet vilka ni är, men ändå... Även.

Joy! Stenen! Vårtan! Tankesmedjan! Charlotte! Fredrik marmelad! Simsala... Skogis... Va fan... Ni ser ju, med mitt närminne är det otroligt att jag ens kommit ihåg att skriva här över tygad.

God jävla jul! Ät och må, för kom ihåg, alla kan inte göra det!

Nästa år börjar ni med att färbättra världen och rösta högern rakt åt helvetet.

Min jultanke går till er som gör det som ingen betalar för, men som måste göras; jultanken går till de som säger det jobbiga, och tackas med fängelse och död; jultanken går till de som inte har något val.

Arundhati Roy, sitter du i fängelset nu? För att du talade om fred och jämliket? God jul i vilket fall!

6 kommentarer:

Wonder Warthog sa...

God Jul ditt hårdrockskvalster! 8)

Fredrik sa...

Right back at you! 8)

Du missar väl inte trolltyg? :D

Anonym sa...

God Jul!

Tankesmedjan Det sovande folket och Den konspiratoriske lille mannnen sa...

Idag är man verkligen en av de sovande. Febrig med andnöd önskar jag Eder en mycket God Jul och sen tar vi nya tag!

jujjy sa...

åh vad fint. fint som ogrovkornigt bajs! man skall alldrig gråta över spilld fågelskit (som kan misstas för mjölk).

:)

fick hon andra stöveln, dottern eran?

:D

Fredrik sa...

Charlotte, Tanken, vad du nu heter, och Joy: dra något gamalt över er och må gott! :D

Jo, hon fick stöveln. hahahah Underbart! En stövel. Jag hade nästan glömt.