måndag 13 december 2010

Saker som inte handlar om att spränga sig själv...

Alla tjatar om självmordsbombaren.

Utom jag. Jag är klar med det.

Jag rekommenderar istället ett par bloggar man kan avnjuta som INTE behandlar självmordsbombare. Kanske...

Hatpastorns likpredikan skrev jag en rad om i somras. Den är en jävligt kul blogg, även om musiken de skriver om oftast _OFTAST_ är värdelös. Venom? Vilket skitband. Men. Kolla upp den sidan!

Radiogirl är en blogg från norrland. Hon skriver om musik och vardagen. Mycket läsvärt! Inte lika mycket bra musik - men bra mycket bättre musik än Hatpastorernas blogg. Kika!

En Umeåson har kommit upp på blogglistan. En dåre som bloggar om sin hund (äckelhunden, en relativt känd hund numera) och allmänt vansinne. Kolla upp vansinnet!

Återkommer snart med annan skit.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, tackar som ödmjukast! Vilket beröm....tack!

Jag vågar dock inte besöka äckelhunden o ägardjävelns blogg, senast jag gjorde det höll jag på att bli blind. True story.

Fredrik sa...

Jag vill inte veta. Eller... Jo. Tell me mer! 8)

Woddsmanfred sa...

Ha ha, antar att Umeåsonen är route 666, en av mina favoriter!

Fredrik sa...

Just det, din blogg... Fack. Alltid ska man glömma nåt. 8)