torsdag 9 december 2010

Bandit unsigned - Raised Fist, kind of...


Dottern. Avslutade mitt konsertbesök med besked!




Jag typ universum lataste surfare, vad det här bandet heter har jag ingen aning om. Det kan vara så att de kommer från gbgtrakten


De såg ut som ett glamband. De lät som ett glamband. Inget var dåligt, låtarna var bra. Scennärvaron var ganska bra. Om några år kan det här vara ännu ett av alla Backyard B-band.




Från klosterbyn, Vadstena, hårt!



Bra och hårt band från småland. På scenen var de ganska mesiga, förutom sångaren, men musiken var arg, hård och bra!




Joys band, Crowdburn, han med mössan är joy!



Även här var det hårt, tight och bra! Men de här killarna har lite erfarenhet under bältet, det syntes!

Hårt, hårdare JAG!

Efter Joy hade spelat tog jag tag i ölandet. Raised Fist skulle spela och jag har inte sett dem på... 15 år? Känns som det. Kan stämma...

Då fick jag ett sms hemifrån, dottern kräks.

Ridå! Hemgång.

Hon sov givetvis då jag kom hem. Vilket jag är jävligt glad för! Att hon inte fontänkrätes överallt, alltså.

Inget Raised Fist för mig alltså. Och jag som hade lovat att skriva om spelningen... Men. Dottern verkar pigg.

9 kommentarer:

Feline Flodin sa...

Dock att du fick komma hem och äta CHIPS!

Woddsmanfred sa...

Fredrik=Superpappan!

Stones sa...

Lite musik blev det ju i allafall.
Skönt att dotra är ok.

Anonym sa...

Vilken snygging :)Hon på översta bilden alltså...

Fredrik sa...

Bäjbi: jo. 8) Jag hade dock gärna sett Raised Fist. Men chips är gott.

Fred: Japp! 8) hahaha öööh

Stenen: Absolut. Jag ska inte klaga. Jag hade tyckt att det var jobbigt om dottern var sjuk då jag kom hem även. Jag hade ju smakat på ölen. plural. :D

Hon överst? Dottern. För inte menar du väl sambon? :O hahahaha

aaah Jag är bakis. Jag ber om ursäkt för dålig humor. höh

Anonym sa...

Hahaha, jag menade dottern. Men sambon ser också söt ut, men väldigt liten

Fredrik sa...

hahaha 8) Jag gillar båda brudarna.

jöjj sa...

trolldegen! :D

Fredrik sa...

XD

Visst!!!

Väsby rules ibland. ;D