måndag 19 mars 2012

Problematik

Just nu är det ganska dött här. Det är inte för att jag är död, utan för att jag har så jävla mycket att göra.

Jobb jobb jobb.

Allt har hamnat på paus.

En nyhet:

Jag tog just bort innehållet i det episka inlägget om Desultor. För att Mackan ville det. Jag har ingen lust att ses som en sabotör, och Mackan kände att hans rykte blev draget i skiten. Rimligt. Jag ska göra en intervju med killen, där kommer förmodligen frågetecken att rätas ut. Vi får se. Jag tänker fråga om musiken, eftersom att det är den som rockar! Och den rockar fett.

Det ska dock vara sagt att jag inte hittat på nåt av det jag skrev. Om de... öh den, som berättade allt för mig var ärligt, det är en helt annan fråga.

Så, lite dramatik skapas allt, bara för att jag är mig själv.

För de som undrar: fråga. Mig. NU.

6 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fredrik sa...

Jag känner mig död. 8)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Allamagoosalum sa...

Jag missade det inlägget. Vad skrev du? Publicera det på min blogg vettja, HAHAHAHAHAH... nej, jag skojar bara. Vem är Mackan förresten? Och varför har jag missat filmen Proie?

Allamagoosalum sa...

*lugga*

Fredrik sa...

Charlotte: det finns många bra ställen i den här bloggen där man kan leka av sig. :D Jag är lite åt alla! höhö

Allamago:

*matrixduckar* Du fick tag i Kai Hansens lugg. :D

Det inlägget. Är episkt. Men Mackan, han som det handlade om, ville inte vara med.

Jag har inte ens hört talas om Proie. Vem är det? SKJUT HONOM!

Eller?