måndag 5 mars 2012

Kunglig porr

Ja. Vad säger man.


Överklassen hade nakenbilder i sovrummet redan på 1700-talet.

De ljus som syns på bilden är inte med på målningen. Det var inte heller de som skrev det här blogginlägget.

Det gjorde jag.

Jag har inget nytt att säga. Jag har redan sagt vad jag tycker att rasister och borgare gör fel, det är ganska uppenbara saker - om man som jag inte tycker att man ska få bedriva människohandel bara för att man är rik.

Jag tycker att vi är smarta nog för att klara av att leva i samförstånd, om bara de vansinne som kapitalismen skulle släppa, då skulle all onaturlig stress upphöra. Vem fan har sagt att det är en naturlag att någon ska tjäna mer pengar på sitt jobb bara för att denne någon är man och inte kvinna? Och varför accepterar ni det?

Men. Jag orkar inte upprepa självklarheter för folk som inte lyssnar. Inte idag. Idag ska ni läsa en bok. Gräsets tid, av Tanith Lee. Jag har tidigare läst den elektriska skogen. Den var väldigt bra!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.