torsdag 7 april 2011

Liket lever!

Sa han och dog...

Intressant ordföljd:

Vi ger jobb till polacker som tar dem billigare och utan rättigheter.

Protesten brukar lyda: ta hit vem ni vill. Men betala dem för fan samma lön som vi skulle ha haft!

Liberalt svar på den: Ni är rasister mot polacker! Aha!

Ridå

Den liberala vansinnesretoriken används av hela regeringen. Hur mycket kan man feltolka ett citat? Så mycket som möjligt är ju uppenbart.

Jag måste sova.

Noterbart: all tågtrafik norrut från stockholm blev inställd idag på grund av olycka. Min hemfärd blev alltså betydligt längre än de planerade 2 timmarna - jag hann inte börja tycka synd om mig själv innan jag såg en av Situation stockholms försäljare.

Jag har det fan jävligt bra! Och sällskapet hem var ingen annan än mr Goatsodomizer himself! Peppe P!



Jag och peppe p! Bättre tider, helt uppenbart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ändå, en bild med många dimensioner :)

Woddsmanfred sa...

Sä är det, tar man ett steg bakåt så ser man lätt att man har det rätt gött ändå... Fan va fina ni är... Vill oxå vara med!

Fredrik sa...

En bild med så mycket kärlek! :D