måndag 11 juli 2011

Lite minnen från galna dagar...

Jag har varit i Umeå. Det innebär givetvis en tripp förbi Jonathan Joyboy. Gitarrist i Auberon. Jag lämnade en massa skit till honom då jag flyttade. Ändå jävligt kul.

Jag hade nästan glömt det förslag till omslag som vi lämnade till Black Mark inför debuten, The tale of black. Black Mark vägrade. Aldrig att de skulle använda ett omslag målat med vattenfärger.

De fick Kristian Wåhlin att måla om det. Jag antar att han fick se det här originalet, jag undrar vad han tänkte... Han som målade omslaget är samma snubbe som ändrade vår gamla Jens Rydénritade Oberonlogga till en Auberonlogga. Ludos till honom för det. Men bara för det. Punkt.



Jag gillar Helloween. No shit...


Jag såg även en gammal plansch som Black Mark gjorde då de verkligen älskade oss. Den var stor som satan!




Kärlek! Och vilka hyllningar... ehe ehh e hehehe



Ja. Det var mer även. Men jag kommer till det sen.

Vi (Auberon)fick i alla fall två låtgrunder inspelade. Nu hänger det en del på latjoy. Kom ingen latoxe! Do it fucker!

7 kommentarer:

jöjj sa...

ändå bara en del!

:D

jöjj sa...

vad konstigt. nu fick jag igång så man kunde spela in gitarr på 5 minuter. det var väldigt mkt enklare när man var nykter och det inte var massa folk som förvirrade en här.

:D

nuså ska jag bara komma ihåg massa riff. ändå svårt.

jöjj sa...

det var även mkt svårt att spela gitarr för första gången. jag har typ rört den 20 sammanlagt på ett halvår. jävla jobb och bas som tar upp all ens tid!

nåja. här skall övas!

Fredrik sa...

Fylla är sällan lösningen på det man vill ha gjort. :D

Jag kommer att störa dig lite.

Just nu ska jag dock knulla. Så det så. :D

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
jöjj sa...

jag spelar in för fullt.

hur gick knullningen, förresten?

apropå det väntar jag bara på kortet på topless-slitz-pilla-sig-på-bröstvårtan-tjejjen.

jag klämde på bröst i helgen. två par tom!

det var roligt.

mest bara jobbigt och ansträngande att knulla.

:D

Fredrik sa...

Joy: det är inte tufft att skryta om att man klämt på bröst. Om de tillhörde en karl. :D Jag är ruggigt hetro. hahahahaha

Nej. Skämt åt sido.

Knullande gick bra. :D

Eftersom att ni frågar. Jag njöt. Tjejen grät. Som vanligt. höhö