söndag 3 juli 2011

Fantasier om en härlig sändag!

Jag orkar inte ens säga hur lång tid det tog innan vansinnet visade sitt äckliga ansikte.

Israel skryter om hur de tvingat Grekland att se till att den humanitära sändningen från landet hamnat i något slags undantagstillstånd. Ni tror mig inte? Jag avundas er naivitet. Kolla själv.

Jag skrattar åt de bevis som tornar upp sig mot den självutnämnde landsfadern Reinfeldt angående sjukförsäkringen. Inte för att det är kul - det är så långt från kul som man kan komma, utan snarare för att jag hade rätt, och det var så enkelt att endast en dåre skulle tro något annat.

Idioter är de människor vars vansinne låter dem skyla verkligheten, för att de ska få slippa ta ansvar för de som lider. Hör ni det alliansoch sd-anhängare? Ni har valt den vidriga utvägen. Och ni har valt att blunda för all information och fakta som finns.

Det är klart att ni är lyckliga. Saliga äro de hjärndöda.

Det jag VILLE fokusera på var givetvis hårdrocken som ska visas på tv i dag. De fyra stora. Som de så felaktigt heter. De skulle hete: de fyra första.

Annars skulle Testament och Exodus kasta ut överskattade artister som Anthrax/Megadeth och Slayer omgående.

Slayer, världens mest överskattade band. De är bra, men de är inte så bra som folk vill påskina.

2 kommentarer:

Wonder Warthog sa...

Testament och Exodus? Näe, tror inte det.... 8)

För övrigt är jag med less på hur Israel agerar hela tiden, hur fan får dom härja fritt sådär?

Fredrik sa...

Imperiet tillåter det.