torsdag 22 juli 2010

Tänk om

Tänk om man kunde bli anklagad för våldtäkt för att man låtsas tillhöra en religion/ett folk man inte tillhör. Om man typ sa att man var jude, istället för palestinier. Då tjejen fattar att du ljugit skulle det vara kört. Sen: fängelse. Observera att det enda tjejen skulle ha något emot var din börd. Inte något annat.

Sjukt?

Det hände just...

Ljug aldrig om ålder eller vad som helst på krogen för den du raggar på, du kan, om du är i Israel, bli dömd till våldtäkt genom lögn.

Grattis världen. Israel kan vara den dummaste/mest rasistiska demokratin på jorden.

Jag är mållös.

10 kommentarer:

jöjj sa...

det här var tungt. ska läsa det 3 ggr till.

Fredrik sa...

Jag kanske är heavy! 8)

Men tänk: du blir dömd för våldtäkt för att du sagt att du tjänar si och så mycket pengar mer än du faktiskt tjänar. Kul! 8)

jöjj sa...

nu är det såhär att jag har skrivit ett inlägg på auberons blogg i tanke att vi kan diskutera vårat band DÄR.

:D

MEN, efter att jag postade:

Hallo era SCUM! (du och ibbe!)

FAN vad jag vill höra de fyra nya låtarna. :D

Hade egentligen tänkt mig ner nu då JAG har semester, men din har väl typ slutat?

anyways, så kommer jag ner och lirar med er. förr eller senare.

vore bra om vi kunde skicka musik o riff via internet så att jag t.ex kan ta ut och veta unegefär hur riffen går så att den korta tiden jag har tid med att hälsa på inte blir bortslösad på att bara röka ho.....JAG MENAR lära sig riff.

:D

.....

så fick jag bara göra det om jag väljer en "profil" och JAG HAR FAN ingen profil.

eller profit.

:)=

hur gör man?

Fredrik sa...

Du, jag ska kolla! Jag ska även kolla om man kan skilja den från min blogg. För hur mycket jag än litar på dig vill jag inte ha dig inne i min bloggpung. 8) Annars skickar du färdiga texter till mig så lägger jag bara ut dem. Det är ganska enkelt.

De nya låtarna ska du få höra. Jag arbetar för fullt med att lösa biten med att få musiken på... att dokumentera den. Jag ska prova att filma ett rep. Jag kollade, och de fyra låtarna är ca: 2 min vardera. 8) hehe Det behöver inte bli så jobbigt.

Men våra rep kan bli rö... röjjiga. 8)

Du kommer att sätta skiten på en kvart.

jäjj sa...

jamen det kan vara bra att inte ha med sånt där på auberon bloggen kanske.

verkar lite dumt och ooPROSIT!

jag är som mest här inne och håller på blögga bara för att det är kul när jag är full. :)

så att alla tror att jag är full hela tiden. :D

men VAFAN!

fixa MSN så är saken biff.

behöfs bara en hotmail-adress som man skapar hur lätt som helst.

så kan vi snacka där.

2 minuter är lagom, när det är snabbt. :)

d.s sa...

hahaha kul med det där om pekka power oxå. :D

Fredrik sa...

Jag håller med.

jag har msm, men min dator, den som har dött och är stendöd, den funkar inte. Jag måste laga den. Denna tror jag inte ens orkar icq... Eller knappt MSröj. 8)

Jag ska dock som sagt lösa den biten. Jag ska snart få en kamre. Filmkamera. Det blir första steget. Då kan jag filma vad jag spelar. höhö Och så kan man få höra med ljud. Jag ska bara leka lite med skiten. Då jag har fått den. 8) Eller så lånar jag en 8:kanalare jag har sett hos svärfar. Jag vet dock ej om vi har mickar. Men JAG löser det.8)

Jag krigar på! Just nu är det snart bajs. I brallan. Jag kämpar emot.

dubbel d.s sa...

alltså jag gillade pekka som fan. han var en bra kompis.

bjöd på makkor med smör och marmelad på minns jag.

synd han försvann.

det har ju som gått ut för persuader sen han slutade.

jöjj sa...

ja FILM på er gör mig kåt. :D

fixa!

Fredrik sa...

Pecka var snäll, men hemskt osäker och omogen. Det är dock inget jag motarbetar, jag är själv störd. 8)

Hur som haver slutade han i Auberon med att säga att han inte ville spela med oss. Då sa jag: ok. Och då... blev han sur. Jags kulle ha tjatat på honom att forsätta sa han. Jag antog att han tänk igenom beslutet och lät det vara.

Man skall bara släppa taget och falla. Man får se vart man landar och utgå ifrån det. Det kan bli värdelöst. Eller asbra. 8)

Film ska det bli!