lördag 24 juli 2010

Nyheter!


(Doug Bradley)

Doug Bradley, världens snyggaste kille, ska kanske vara med i The Gathering, en film som verkar påminner lite om Ken Russels Gothic till handlingen. Men denna gången är det nog mindre opium och mer skräck! Gothic är en klassiker! Den måste ses.

Handlingen i The Gathering skall vara: Bram Stoker, Edgar Allan Poe, Mary Shelly och HOWARD PHILLIPS LOVECRAFT möts en Halloweenafton för att komma på den läskigaste historien. Vinner slipper ut ur purgatorium...

Rollen som HPL ska tydligen göras av: David Naughton.

Mitt intresse hade de vid: Doug Bradley. Hellraiserfilmerna är magiska!

Här fanns informationen.

3 kommentarer:

den vanliga sa...

jag sitter här och skriver men har glömt något, förmodligen koden, eller vad det är.

så jag skriver igen (fast mer)

Lät som en ruskigt bra plot. har väldigt svårt för att bli riktigt rädd numera men jag VILL bli det när jag ser film.

:)

Anonym sa...

Emman sa: Jag har tryckt på knappen med bild på ett träd nu. Jag kunde! Jag kunde! Tryckte två gånger ba för att!

Fredrik sa...

Emma: grattis. 8) Vi var många som trodde att du aldrig skulle klara det. Vid närmare eftertanke har du nog bett jöjj göra det.

Jöjj: DO IT! ;)