lördag 19 juni 2010

ChokladMona

Jag inser att Mona Sahlin är en belastning för oss som vill byta regering. Hon har gjort indolenta saker och hon är en ganska osympatisk politiker.

Men hon är en bättre politiker än alla politiker till höger om henne.




Och kom ihåg, det är hennes politik man röstar på, inte henne som envåldshärskare.

Välj det minst dåliga alternativet. Det sämsta alternativet blir inte bättre bara för att sossarna valde en KVINNA som kan ha dyra VÄSKOR.

Reinfeldt tjänar 140.000 i månaden, om det enda man kan klaga på är de kläder han inte bär, då är man helt förtappad och bör byta hjärna. Han kritiserade GP för att ha hög lön. Sen höjde han sin egen då han fick makten. Samt sa att JAG hade fantasilön.

Rösta Lars, Mona får vi leva med. Hon är ett mindre dåligt alternativ, trotts hennes brister.

8 kommentarer:

Anonym sa...

så jävla dåligt inlägg. BUUUUUUUH!!! :D

Fredrik sa...

8)

Jag tqr det som en våldtäkt, då det är anonymt. ;)

iblandglömmaproeteitatisjöjj sa...

Jamendåså her jag på strapponnen och är en androgyn människa med spritångest

jojjvart sa...

Alltså ingen sjukångest. bara gammal hederlig spritångst som jag ska ha och som bara behövs vilas ut i 2 dagar.

Got my pills.

Pillsångest blir nästa grejj jag ska skriva.

haha . nä. vafan. kan jag sluta gå ifrån en fest för att sitta här och dricka för lite och fundera.

JA!

HEJSÅLÄNGE, TJOCKIS!

:D

Tankesmedjan Det sovande folket och Den konspiratoriske lille mannnen sa...

Det bästa alternativet i valrörelsen är som du skriver att rösta Lars!

Fredrik sa...

Helt klart. Men jag vill bara säga till resten av de som inte vill rösta på Mona att det är inte henne de röstar på. Socialdemokratin är större än en toblerone. Hoppas jag. 8)

Lasse är dock störst.

Tankesmedjan Det sovande folket och Den konspiratoriske lille mannnen sa...

Sossarna är trots allt större än Toblerone! Det är moderaterna som inte är det!

Fredrik sa...

M är ett gäng lögnare som endast önskar ett samhälle där den starkaste överlever. De är helt sjuka i skallen och borde erbjudas den verklighet de vill påtvinga andra som botgöring för deras ondska. Så det så! 8)