lördag 19 juni 2010

Ny sångare i Crimson Glory

Hörde detta på Björklövens forum (tcim). Det kan bli jävligt bra!




Jag har medvetet undvikigt att skriva något om Midnights död, mest för att jag inte vet vad jag tycker. Sångaren var gudomlig, men han förstörde också en skiva... Två bra skivor... Förvisso utomordentligt bra... Jag måste hitta en ingång i skrivandet. Men jag tror att det kanske kommer.

Med detta visar bandet att de har hittat en sångare som låter nästan exakt som den döda Midnight.

4 kommentarer:

Nicklas Eriksson sa...

Hej och tack för ditt inlägg i min blogg!

//Nicklas Eriksson, Arbetarperspektiv

Fredrik sa...

DET var så lite så 8)

jöjj sa...

han lät SÄMRE än du på fester. :)

Hoppas du mår lite dåligt av alla mina påhopp idag, som jag.

menmen. ska sätta i mig lite sprit bara så blir jag glad.

Bloggen du har blir verkligen bättre och bättre. humor får du in, men samtigt sånt som folk borde läsa. och förstå.

ja whatever. min hjärna är utbytbar idag.

Snart kommer jag och hälsar på och sprider värre vibbar. Ibbar? bassister?

Krister?!

Skål!

Fredrik sa...

haha Jöjjöjjöjjöjj Så kom vi på namnet stöjj. stöjjöjjöjjöjj

Sprit ger mer ångest. Men det går alltid att skjuta upp den. Med sprit. Ångesten alltså.

Jag bara försöker skriva pm det jag vill skriva om. Men tack för alla komplimanger. Jag är ju bög och allt. Som du och Christer. Och hans tjej. 8)