onsdag 26 september 2012

Mer Battlestar Galacticarelaterad fantatism

Jag vet inte varför jag inte har skrivit om det tidigare. Men nu gör jag det. Sambon skriver om Nagellack. Och hon bloggar om det. Hon har dessutom betydligt fler läsare än jag, vilket är bedrövligt. Vad är det för fel på mänskligheten?

Min sambo är också, precis som jag, frälst BSG-fan.

Hur som helst. Ett independent-nagellack släppte en kollektion med temat Battlestar Galactica. Givetvis får min sambo denna kollektion - hon var till och med medverkande i utformningen eller om det var idén till Opera house.

Nu ligger sambons nagelblogg på en ny adress, så för att komma dit klickar ni på länken. Här.

Nr 6 i serien fick ett lack som ser ut så här...



Härifrån




Kara Thrace fick fyra olika färger. Kolla själva.





Jag är inte snabb, men jag är.

2 kommentarer:

Spader Ess sa...

Ahh, en site att tipsa Fru och dotter om, sorry där får hon nog två läsare till, dom är galna i nagellack.
Vad är det med kvinnor och nagellack? Och Skor? Och väskor?... :-)

Fredrik sa...

Dessa tjejer... De måste släppa ytan! Eller, skit samma. Vi har alla våra laster. 8)