fredag 14 maj 2010

sjukskrivning

Då Fredrik, hej jag kan lura er vart jag vill, Reinfeltd, skriver att det är sossarnas fel att många människor är sjukskrivna undrar jag: hur jävla hjärndöd måste man vara för att gå på det?

Det var aldrig sossarna som sjukrskrev folk. Det var läkare. Det dr hitler. Nej... öh... Rommell... äääh

Idioten till borgarledare fick svenska folket att gå på att sossarna var ansvariga för den höga sjukskrivningen.

Jag fick höra av läkare som var förbannade: va faan, jag sa att han var sjuk, gäller inte min utbildning nu? Är reinfeldt läkare?

Åt helvete med era fördomsfulla åsikter. Dö. NU! Ni förstör världen med era egoistiska vidrigheter.

Folk är alltså inte friskare för att borgarna har förstört möjligheten att bli sjukskriven.

5 kommentarer:

Tankesmedjan Det sovande folket och Den konspiratoriske lille mannnen sa...

Vår allvetande Fuhrer kan lukta sig till fuskare på mils avstånd! Han vet eftersom han vuxit upp med den!
Eller också är det hela bara ett spel för gallerierna för att kunna sänka skatterna ännu mer!

jöjj sa...

bra skrivet. hammarn på spiken. Det blir ändå kul i höst att se fredde på arbetsförmedlingen!

Tankesmedjan Det sovande folket och Den konspiratoriske lille mannnen sa...

Vi ska inte vara för säkra på det! Det är långt kvar till valet och Schlingmann har nog några ess i rockärmen!

Marcus , Likvid Vänster sa...

Fredrik : kan du dra iväg ett mail till mig ?

Jag hittar inte din mailaddress här på din blog och jag tänkte berätta något.

Fredrik sa...

Yo Marcus. Jag ska försöka. Men jag är kass. Annars finns min adress här innom ett par timmar. 8)