måndag 22 april 2013

Auberon Gaia

Jag har en förmåga att inte klara av de mest basala saker då det kommer till datorer. Jag tror att det är någon som motarbetar mig, för jag har sett idioter klara av att göra det jag inte mäktar med.

Hur som helst.

Äntligen hittade jag en jävla Auberonlåt från Crossworld. Och det var balladen från skivan. Gaia. Ja, ballad och ballad - lyssna så förstår ni.

Nu är det här nästan en 13 år gammal låt. Den har åldrats med värdighet. Sanna mina ord.




Vill ni veta vad jag sjunger om? Klart att ni vill. Låten skulle först heta Gaia: a lovesong for mother earth, för att så har aldrig en death metalgrupp döpt nåt tidigare. Men det var många saker som blev ändrade i och med den här skivan. Och det, det är en helt galet lång berättelse, så den tar vi inte här.

2 kommentarer:

joy sa...

jag ska ringa och börja prata med dig snart hela tiden

:D

medans jag KNARKAR. :D

Fredrik sa...

Knarkar du? HJÄÄÄÄLP!