lördag 17 oktober 2009

Hur dumma är ni egentligen?

I en artikel i tidningen aftonbladet säger Lena Melin att SD far med halvsanningar och ibland rena lögner.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/analys/lenamellin/article5971247.ab


Oh my fucking god...

Det är som om hon missat borgarna helt...

Om någon var förvånad över det tycker jag att ni skall lära er att läsa, och sen börja göra det. Undersök VAD som driver människor i vilka situationer. Läs litteratur och se er egen idioti genom historien.

Ni vet väl att jag hatar er?

2 kommentarer:

Anonym sa...

För det första så stavas det dumma, inte "duma". Sen undrar jag om din blogg är allvarlig eller inte? Otrevligare syn på demokrati har jag sällan skådat i vilekt fall som helst. Sluta kalla oliktänkande för idioter och snyt dig. Adjö.

Fredrik sa...

Stava kan du göra. Jag tycker. Jag tycker att rasister är bland det värsta som finns. Jag tror att jag har rätt att tycka det. idiot.