måndag 6 juni 2011

Ska se

Trikåerna.



Filmer. Kommer ni ihåg filmen om Fantomen? Med han, Billy Zane från Twin Peaks. Det har kommit en ny film om Fantomen i alla fall. Den ska jag se. Den verkar kool. Inga spandex, utan bara en luvtröja. Spandex ser måhända bra ut i serietidningar - det ser bra ut - men på film, där är det inte helt hundra. Det är väl bara Spawn som lyckats med den bedriften, att inte se helt idiotisk ut. Spawn är för övrigt en jävligt bra serietidning, som jag inte har läst på... många år.

Sen måste jag se Tron. Monsters. De verkar fylla mina krav på fantasi och overklighet. Med kärlek.

Med dessa ord ska jag sova. God natt! En annan ska upp klockan 4. Jag hatar klockan 4. Någon borde skjuta ihjäl klockan 4.

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tankesmedjan Det sovande folket och Den konspiratoriske lille mannnen sa...

Twin Peaks gillade jag. Mitt första magsår fick jag tack vare denna serie pga kaffet.

Anonym sa...

Emman sa: Ja Monsters rekomenderar jag till alla jag känner nu. Ser dom inte den gör jag tusen nålar på dom.